مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:002024-01-20حوادث

نظارت اماکن بر واحدهای صنفی اصفهان


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مدت 72 ساعت در شهر اصفهان اجرا شد.

-  مسعود طُریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مدت 72 ساعت در شهر اصفهان اجرا و در این طرح از 98 واحد صنفی پوشاک و اغذیه فروشی بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در این طرح پس از بررسی های دقیق صورت گرفته نهایتاً با هماهنگی قضایی 5 واحد صنفی متخلف پلمب و برای 27 واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

طریفی نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت موازین قانونی و تخلفات انضباطی را از جمله دلایل پلمب واحدهای متخلف برشمرد و گفت: همچنین در این بازدیدها به متصدیان  واحدهای صنفی درخصوص رعایت قوانین و مقرارت اماکن عمومی آموزش های لازم ارائه شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس به طور مستمر اقدامات کنترلی و نظارتی خود را انجام می دهد و از شهروندان می خواهیم  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت اماکن بر واحدهای صنفی اصفهان

نظارت اماکن بر واحدهای صنفی اصفهان