مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:052023-12-27اقتصادي

حمایت کمیته امداد از 1039 بیمار زمین گیر اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون 1039 بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که بخشی از هزینه های دارویی، درمانی و مراقبتی آنها توسط این نهاد برطرف می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون 1039 بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که بخشی از هزینه های دارویی، درمانی و مراقبتی آنها توسط این نهاد برطرف می شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین نژاد در دیدار با بخشدار مغانسر اظهار کرد: با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها، شناسایی مددجویان فاقد مسکن در روستاها به انجام رسیده و با پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی کم بهره بنیاد مسکن و 100 میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ساخت مسکن برای این گروه از خانواده ها در حال انجام است.

وی افزود: در 9 ماهه امسال بخشی از تعهدات ساخت مسکن با همکاری سپاه، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در روستاها به سرانجام رسیده و بخشی نیز در سه ماهه پایانی سال تکمیل و تحویل این خانواده ها خواهد شد.

حسین نژاد بیان کرد: در کنار این اقدام حمایتی، کمیته امداد برای بیماران زمین گیر و صعب العلاج تامین هزینه های دارویی، درمانی و مراقبتی نیز انجام می شود تا 1039 بیمار تحت حمایت کمیته امداد بتوانند از این حمایت ها و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 1039 بیمار زمین گیر اردبیلی

حمایت کمیته امداد از 1039 بیمار زمین گیر اردبیلی