مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:202024-01-01ورزشي

پیشکسوتان چالوس قهرمان شنا مازندران شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس گفت: تیم پیشکسوتان چالوس با بهره گیری از شناگران بومی، قهرمان شنای استان مازندران شد.

- مجید رضوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: تیم چالوس عنوان قهرمانی مسابقات شنا پیشکسوتان مازندران را از آن خود کرد.

رضوی بیان : مسابقات شنا قهرمانی پیشکسوتان استان مازندران با شرکت 200 شناگر در قالب 13 تیم از استان برگزار شد که در پایان این رقابت ها چالوس با 148 امتیاز بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

وی افزود: تیم 132 امتیازی نوشهر مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فریدونکنار نیز با کسب 124 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از ظرفیت بالای استان مازندران در رشته شنا گفت و بیان کرد: با توجه به وجود نوار ساحلی در استان مازندران، رشته شنا یکی از رشته هایی است که ما در استان میتوانیم سرمایه گذاری خوبی روی آن انجام دهیم.

وی تاکید کرد: با حضور گردشگران و مسافران زیادی که در طول سال برای دیدن سواحل مازندران در استان حضور می یابند، می شود روی بحث گردشگری ورزشی نیز تمرکز بیشتری صورت گیرد تا در این زمینه نیز قدم های مثبتی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان چالوس قهرمان شنا مازندران شد

پیشکسوتان چالوس قهرمان شنا مازندران شد