مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:252024-01-20اجتماعي

مراسم اعتکاف با حضور بیش از 12 هزار دانش آموز در استان کرمان برگزار می شود


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراسم اعتکاف با حضور بیش از 12 هزار دانش آموز در استان کرمان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مراسم اعتکاف با حضور بیش از 12 هزار دانش آموز در استان کرمان برگزار می شود.

سیداصغر سادات حسینی امروز، 30 دی ماه در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان اظهار کرد: به دلیل گسترش آسیب های اجتماعی نیاز به مراکز مشاوره بیشتر احساس می شود، از این رو زمینه فعالیت مشاوران مدارس باید بیش از پیش فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: جلسات توانمندسازی و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای کارشناسان با عنوان دوره های سپهر دانش و معرفت حضور در حال برگزاری است.

سادات حسینی گفت: هفته فرهنگ و هنر از 7 تا 12 بهمن 1402 برای اولین بار در مدارس برگزار می شود، برگزاری جشنواره کاری نو در دستور کار است.

همچنین در این نشست معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت و بهره برداری از 72 هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان کرمان در دو سال اخیر خبر داد و گفت: فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان کرمان در دو سال اخیر رشد 69 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعتکاف با حضور بیش از 12 هزار دانش آموز در استان کرمان برگزار می شود

مراسم اعتکاف با حضور بیش از 12 هزار دانش آموز در استان کرمان برگزار می شود