موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:052024-01-15سياسي

تأکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در افزایش مشارکت انتخاباتی


احمد وحیدی با تأکید بر مؤلفه مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند امسال گفت : در کشور، خانواده ای گسترده تر از آموزش و پرورش نداریم و این بهترین امکان برای گسترده کردن مشارکت در انتخابات پیش رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، احمد وحیدی وزیر کشور در همایش ملی مشترک وزارت آموزش و پرورش و کشور که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مسؤولیت های اجتماعی، انتخابات را از مهم ترین مسؤولیت های اجتماعی دانست.

وی افزود: انتخابات یکی از مهم ترین فصول دخالت در سرنوشت کشور است که این همان احساس مسؤولیت اجتماعی است که بر سرنوشت افراد و آینده کشور تأثیرگذار است و باید از دوران مدرسه مورد آموزش قرار گیرد.

وحیدی ابراز امیدواری کرد با حضور پررنگ همه مدیران، معلمان و دانش آموزان رأی اولی و خانواده گسترده آموزش و پرورش، شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات امسال باشیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر برخی از مشکلات و مسائل اجتماعی گفت: این مسائل باید در دوران مدرسه شناسایی و اصلاح شوند و در اجرای این امر باید جدیت و مراقبت مستمر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در افزایش مشارکت انتخاباتی

تأکید وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در افزایش مشارکت انتخاباتی