مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:502024-01-05سياسي

تأیید صلاحیت 98 نفر برای 2 حوزه ی انتخابیه دهلران و ایلام


دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: بر اساس فهرست اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان که به تایید هیئت مرکزی نظارت رسیده در مجموع 98 نفر برای 2 حوزه ی انتخابیه دهلران و ایلام معادل 53 درصد داوطلبان، - تایید صلاحیت شده است.

فرشید زرگوش با اعلام این خبر ، اظهار کرد: از این تعداد 21 نفر مربوط به حوزه ی انتخابیه دهلران و 77 نفر نیز مربوط به حوزه ی انتخابیه ایلام است.

وی تصریح کرد: در مرحله ی ثبت نام قطعی متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان 229 نفر نام نویسی کرده بودند که از مرحله ی بررسی صلاحیت ها از سوی هیئت های اجرایی تا مرحله ی بررسی صلاحیت ها از سوی هیئت نظارت استان، 32 نفر از داوطلبی انصراف داده و در نهایت هیئت نظارت انتخابات استان و مرکز، صلاحیت 189 نفر را بررسی کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام در ادامه یادآور شد: در مرحله ی بررسی هیئت نظارت بر انتخابات استان و مرکز، تعدادی از متقاضیان، فاقد شرایط ثبت نام از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان و مرکز تشخیص داده شده است.

زرگوش با بیان این که بر این اساس در فهرست اعلام شده از سوی هیئت نظارت استان و مرکز، تمام سلایق ها و گرایش های سیاسی در این فهرست وجود دارد، افزود: با توجه به این که از همه ی سلایق و گرایش ها در حوزه ی تایید صلاحیت های داوطلبان نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 98 نفر برای 2 حوزه ی انتخابیه دهلران و ایلام

تأیید صلاحیت 98 نفر برای 2 حوزه ی انتخابیه دهلران و ایلام