مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:402024-01-02ورزشي

حتی یک سانتیمتر هم فضای اختصاصی برای ورزش نابینایان نداریم


رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه مشکل اصلی ورزش نابینایان و کم بینایان در کرمانشاه را نداشتن یک سالن تمرینی مناسب عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه مشکل اصلی ورزش نابینایان و کم بینایان در کرمانشاه را نداشتن یک سالن تمرینی مناسب عنوان کرد.

اردشیر نظری، امروز (12 دی) در مجمع سالیانه هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه، بزرگترین مشکل ورزش نابینان و کم بینایان در کرمانشاه را نداشتن یک فضای تمرینی برای ورزشکاران دانست و اظهار کرد: نبود یک سالن تمرینی باعث شده تا افراد نابینا و کم بینایی که با اشتیاق خاصی برای ورزش ورود می کنند، پس از مدتی دلسرد شده و با سرخوردگی کناره گیری کنند.

وی ادامه داد: مسئولین سابق ورزش و جوانان استان بارها وعده اختصاص یک سالن را به ورزشکاران این هیات دادند، اما محقق نشده است، بنابراین ورزشکاران ما هیچ سهمی از ورزش استان ندارند و نه امکانات و نه سالنی به آنها اختصاص داده نشده است.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان با بیان اینکه این هیات حتی یک سانتی متر فضای اختصاصی در اختیار ندارد، اضافه کرد: اگر یک سالن در اختیار داشتیم، می توانستیم از محل آن درآمدزایی داشته و از ورزشکارانمان هم حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک سانتیمتر هم فضای اختصاصی برای ورزش نابینایان نداریم

حتی یک سانتیمتر هم فضای اختصاصی برای ورزش نابینایان نداریم