مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26سياسي

برگزاری آیین تحلیف صد کارآموز مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در گرگان


رییس کل دادگستری گلستان از برگزاری آیین تحلیف یک صد نفر از کارآموزان مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه و آغاز فعالیت رسمی آنها به عنوان «کارشناس رسمی دادگستری» خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از برگزاری آیین تحلیف یک صد نفر از کارآموزان مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه و آغاز فعالیت رسمی آنها به عنوان کارشناس رسمی دادگستری خبر داد.

حیدر آسیابی صبح امروز 5 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین تحلیف گروهی از کارشناسان رسمی قوه قضاییه شامگاه روز گذشته دوشنبه 4 دی ماه 1402 در گرگان برگزار شد.

وی با بین اینکه یک صد نفر از کارآموزان مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه پس از شرکت در آیین تحلیف فعالیت رسمی خود را آغاز کردند، ادامه داد: در مجموع 330 کارشناس با احتساب ورودی های جدید در مرکز کارشناسان رسمی گلستان در کنار کانون کارشناسان رسمی دادگستری در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه وجود کارشناسان در فرآیند دادرسی مهم بسیار است، خاطرنشان کرد: این کارشناسان به قضات در راستای تصمیم گیری کمک می کند.

وی با تأکید بر عزم قوه قضاییه بر کاهش اطاله دادرسی، خطاب به کارشناسان توصیه کرد: در زمان تعیین شده از سوی محاکم، نظرات کارشناسی را ارائه کنند تا هم سرعت رسیدگی ها بیشتر شود و هم قضات مجبور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تحلیف صد کارآموز مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در گرگان

برگزاری آیین تحلیف صد کارآموز مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در گرگان