مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:502024-01-19فرهنگي

فصل جدید سریال «دودکش» می آید؟/


تهیه کننده سریال «دودکش» با اشاره به مذاکره ها برای ساخت فصل جدید «دودکش» در کنار دیگر برندهای سریالی بیان کرد که برایش ارایه یک قصه جذاب اهمیت زیادی دارد.

- جی پلاس ، زینب تقوایی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فعالیت های این روزهای خود برای ساخت قصه های جدید در تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی گفت: در حال حاضر مشغول پیش برد چند قصه هستیم که هر کدام در مرحله متفاوتی است و بنا به نیاز مخاطب و مهیا شدن شرایط، انتخاب خواهیم کرد کدام قصه را زودتر به تولید برسانیم.

مهر نوشت؛ وی در پاسخ به ژانر پروژه پیش رو و علاقه مندی خود برای تولید اثر بیان کرد: هیچ وقت خودم را محدود به فضا و ژانر مشخصی نکردم و مثل تمام این سال ها همچنان که دغدغه تهیه اثر در فضای درام را داشتم گاهی به سمت تولید کمدی رفتم.

در حال حاضر هم نگاهم فقط معطوف به یک ژانر نیست و قصه هایی که در دست داریم نیز در فضاهای متفاوتی هستند.

تقوایی با تاکید بر اینکه فضای جامعه تا حدودی مشخص می کند که فیلمساز به کدام سمت حرکت کند، عنوان کرد: بیش از آنکه شرایط تهیه و تولید برایم مهم باشد، نیاز مخاطب را اولویت قرار می دهم.

یک زمان دغدغه ای اجتماعی و لزوم پرداختن به مساله ای در خانواده من را به سمت ساخت آثاری چون مدینه و پشت بام تهران سوق داد و یک زمانی مثل دوران کرونا برای روحیه بخشی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید سریال «دودکش» می آید؟/

فصل جدید سریال «دودکش» می آید؟/