مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:452023-12-22سياسي

استاندار هرمزگان در دیدار با جمعی از اهالی پارسیان وعده پیگیری مشکلات داد


نمایندگان مردم پارسیان در دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان مشکلات شهرستان را مطرح کردند و آنان نیز وعده پیگیری جدی دادند که جای قدردانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه دوم از سوره مبارکه مائده، اظهار داشت: تعاون در کار خیر و عدم یاری رساندن در گناه و ستمکاری امر پروردگار است از این آیه برداشت می شود مومن باید از حق حمایت کند و فرد و جامعه اسلامی باید زمینه رشد و نشر فضائل را  ایجاد کنند و زمینه گناه و ستمکاری را از بین ببرند.

 وی افزود: از عموم مردم شریف شهرستان مسئولان و هیئت های مذهبی جهت حضور در تشییع جنازه شهید والا مقام تشکر می کنم.

امام جمعه شهرستان پارسیان اضافه کرد: یکشنبه روز ثبت احوال است و نامگذاری نیکو یکی از وظایف والدین می باشد که امید است مورد توجه باشد.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: دوشنبه میلاد حضرت عیسی علیه السلام می باشد که طبق نص قرآن همه رسولان الهی مامور  مبارزه با طاغوت و ظالمان بوده اند بر این اساس حضرت عیسی هم طاغوت ستیز بود امروز حضرت عیسی از برخی سردمداران کشورهای غربی مدعی پیروی از مسیح بیزار است چون آنها همه جور از قصاب کودکان غزه یعنی اسراییل حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان در دیدار با جمعی از اهالی پارسیان وعده پیگیری مشکلات داد

استاندار هرمزگان در دیدار با جمعی از اهالی پارسیان وعده پیگیری مشکلات داد