مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:152024-01-10اقتصادي

تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در بازارهای روز کوثر


بازار روز میوه و تره بار و بازار کوثر سپاهانشهر در قالب ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با اعتبار 168 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین ماه آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، در این مراسم گفت: کوثر جدید سپاهان شهر به منظور رفع دو مشکل اساسی بازار قبل طراحی و احداث شد، یکی فضای کوچکی که متناسب با استقبال ساکنان نبود و مشکل دیگر فضای کم پارکینگ بازار بود.

وی افزود: زمین کنار مجموعه بازار کوثر سپاهان شهر خریداری و به پارکینگ مجموعه اضافه شده است.

بازار کوثر سپاهان شهر در زمینی با مساحت 2000 متر مربع و زیربنای 3300 متر مربع احداث شده و سعی شده در این بازار نقاط قوت بازارها در سال های گذشته تقویت و نقاط ضعف به حداقل برسد.

ماه آورپور با بیان اینکه تمام تأسیسات این بازار تولیدات داخلی است، گفت: همزمان با ساخت بازار کوثر در شورای اسلامی شهر اصفهان، مصوبه ای در راستای اهداف سازمان و سند بالادستی وزارت کشور مبنی بر ایجاد بازارهای روز میوه در مناطق پانزده گانه ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از دو بازار کوثر سپاهان شهر و شهرک شهید کشوری هستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در بازارهای روز کوثر

تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در بازارهای روز کوثر