مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:302024-01-09فرهنگي

برگزاری 3 کنسرت در اسدآباد تا پایان سال جاری


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری سه کنسرت موسیقی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری سه کنسرت موسیقی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 21 دی ماه سال جاری کنسرت موسیقی کیوان ساکت و وحید تاج در مجتمع فرهنگی، هنری سیدجمال برگزار می شود ضمن اینکه دو کنسرت موسیقی نیز شامل کنسرت استاد فرج علیپور و کنسرت استاد داوود آزاد نیز در بهمن ماه سال جاری برای علاقمندان به موسیقی در این شهرستان برگزار خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری شب های موسیقی هگمتانه در شهرستان اسدآباد بهمن ماه سال جاری اضافه کرد: علاوه بر شهر همدان برخی از شهرستان های استان همدان از جمله اسدآباد نیز در بهمن ماه میزبان مخاطبان این رویداد خواهند بود.

قاسمی در ادامه از برگزاری کنگره دو روزه سیدجمال الدین اسدآبادی در این شهرستان در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی در سال جاری به مدت دو روز شامل کنگره علمی و نیز همایش و کنگره عمومی با همکاری اداره کل ارشاد استان و اداره ارشاد شهرستان برگزار خواهد شد ضمن اینکه در برگزاری کنگره علمی سیدجمال الدین اسدآبادی، دانشگاه های سطح شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 3 کنسرت در اسدآباد تا پایان سال جاری

برگزاری 3 کنسرت در اسدآباد تا پایان سال جاری