مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:102023-12-23اقتصادي

670 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه شدند


موسوی با بیان اینکه با استانداردی که بتواند پرداخت از جیب بیمه شدگان را کاهش دهد فاصله داریم و باید ضریب پوشش بیمه ای و درمانی را افزایش دهیم، - اظهار کرد: بالغ بر 244 قلم دارو تحت پوشش جدید بیمه ای قرار گرفت و تلاش برای افزایش این سهم ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه هم اکنون 670 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه شده اند گفت: با تعامل بین بخشی امکان افزایش این تعداد به حدود یک میلیون و 170 هزار نفر وجود دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میرهاشم موسوی شنبه شب در آیین بازدید از شعبه تامین اجتماعی ساوه اظهار کرد: هم اکنون 670 هزار نفر کارگر ساختمانی در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و با تعامل و همکاری نزدیک مجلس امکان بیمه 500 هزار نفر دیگر نیز از این کارگران وجود دارد.

  وی با بیان اینکه به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پوشش بیمه تامین اجتماعی از 20 درصد ابتدای انقلاب به 74 درصد رسیده است اضافه کرد: ماهانه بیش از 440 هزار میلیارد ریال بدون کسری ، تعهدات سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف پرداخت می شود.

  موسوی با بیان اینکه با استانداردی که بتواند پرداخت از جیب بیمه شدگان را کاهش دهد فاصله داریم و باید ضریب پوشش بیمه ای و درمانی را افزایش دهیم، اظهار کرد: بالغ بر 244 قلم دارو تحت پوشش جدید بیمه ای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

670 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه شدند

670 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه شدند