مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:102024-01-03ورزشي

برپایی میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هییت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی در زنجان برپا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هییت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی در زنجان برپا می شود.

حسین مذنب دیروز (سه شنبه 12 دی ماه) از برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با حضور مدیران ستادی و ملی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سفر رییس جمهور به این استان در خدمت مردم استان خواهیم بود تا مطالبات و درخواست های مردمی را در بخش های مختلف مربوط به حوزه های راه و شهرسازی ثبت و مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به استان بیش از 60 نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب 14 تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی که در محل سالن ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار می شود حضور خواهند داشت.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: این ستاد مردمی از 14دی ماه برپا خواهد شد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان

برپایی میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان