مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:552024-01-14سياسي

مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور تأثیر دارد


نماینده ولی فقیه در استان همدان ابرازامیدواری کرد که در ایام انتخابات زیست اخلاقی در بین اطرافیان کاندیداها آسیب نبیند و گفت: مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور تأثیر دارد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان ابرازامیدواری کرد که در ایام انتخابات زیست اخلاقی در بین اطرافیان کاندیداها آسیب نبیند و گفت: مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور تأثیر دارد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه 25 دی در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تأکید بر اینکه اساس شرکت مردم در انتخابات به اعتماد مردم برمی گردد، اظهار کرد: در دوره هایی تبلیغات زیادی هم نبود اما مردم مشارکت داشتند.

وی با طرح این سوال که آیا رأی دادن ما تأثیری دارد یا ندارد؟ پاسخ داد: آخرین انتخاباتی که برگزار شده انتخاب دولت بوده و تغییر و تحول سمت و سوی مثبتی ایجاد کرد، پس باید گفت انتخابات تأثیرگذار است.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه اتفاقی که در عرصه آب شرب همدان افتاد، نشانگر تأثیرگذار بودن انتخابات است، تصریح کرد: مردم قدرت دارند حتی تمام نمایندگان را تغییر دهند و مجلس جدیدی روی کار بیاید البته در بین نمایندگان استان افرادی هستند که کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور تأثیر دارد

مردم باید بدانند انتخابات در امنیت کشور تأثیر دارد