مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:302024-01-07سياسي

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت


با حضور مردم و مسوولان یادواره شهدای «سرابیز» باشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، با حضور امام جمعه باشت، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج  و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مردم یادواره 5 شهید در روستای سرابیز مدرسه شهید رجایی  بخش مرکزی شهرستان باشت برگزار شد.

امام جمعه باشت  با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست و با این عمل می توان مانع تسخیر روح جوانان شد.

  حجت الاسلام گنجه ای عنوان کرد: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست و همانطور که بیگانگان می خواهند با برنامه های مختلف و در فضای مجازی بر روی جوانان تاثیر بگذارند ما نیز باید با برگزاری یادواره ها یاد شهدا را زنده نگه داریم.

  وی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است؛ لذا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل های جوان معرفی می کنیم.

  امام جمعه باشت  با بیان این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم در خصوص چگونه برگزار شدن یادواره های شهدا، یادآور شد: عزت امروز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت