مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:002023-12-27سياسي

رفع نقایص رتبه بندی معلمان با اصلاح آیین نامه آن


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان گفت: پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، رضایت اکثریت معلمان از این طرح جلب شده و نقایصی که وجود دارد نیز با اصلاح آیین نامه رتبه بندی برطرف می شود.

- مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان اعلام کرد رفع نقایص رتبه بندی معلمان با اصلاح آیین نامه آن مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان گفت: پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، رضایت اکثریت معلمان از این طرح جلب شده و نقایصی که وجود دارد نیز با اصلاح آیین نامه رتبه بندی برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید بابک هاشمی نکو، در گردهمایی معلمان و فرهیختگان گفت: آموزش و پرورش نیاز به تغییر جهت از حافظه محوری و کتاب محوری به سوی مهارت محوری و آموزش های کاربردی دارد.

وی ادامه داد: باید دانش آموز ما در مدرسه مهارت های زندگی مطلوب را فرا گیرد و آمادگی زندگی بر مسیر حیات طیبه را کسب کرده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش و پرورش از طرفی اقتدار و انسجام و از طرفی حمایت های اقتصادی نیاز دارد و مسئولان تخصیص بودجه در کشور باید نشان دهند که نگاه کوچک انگاری به آموزش و پرورش ندارند.

هاشمی نکو در ادامه افزود: خوشبختانه در دولت رییسی نگاه به آموزش و پرورش، نگاه اولویت داری است و تخصیص بودجه رتبه بندی دلیلی بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقایص رتبه بندی معلمان با اصلاح آیین نامه آن

رفع نقایص رتبه بندی معلمان با اصلاح آیین نامه آن