مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:302024-01-10اقتصادي

یارانه دی ماه واریز شد


بیستم هر ماه مبلغ 27 هزار میلیارد تومان (همت) یارانه نقدی برای 79 میلیون و 600 هزار نفر از مجموع جمعیت بیش از 85 میلیون نفری کشور واریز می شود.

- در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی دوم کرونا اقدام کرده اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

  همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب آنها کسر خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در کنار یارانه نقدی تخصیص داده شده به خانوارهای دهک اول تا نهم ایرانی، کودکان و مادران نیز دارای یارانه جداگانه هستند.

کودکان دهک اول تا پنجم که دارای سوءتغذیه هستند مبلغ یک میلیون تومان یارانه جدا دارند و این عدد برای فرزندان دارای سوءتغذیه دهک ششم و هفتم مبلغ 600 هزار تومان است.

همچنین در طرح یسنا، زنان باردار و شیرده 8 استان کم برخوردار که شامل خراسان جنوبی، خراسان شمالی، لرستان، هرمزگان، فارس، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان می شود ماهانه 400 هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه دی ماه واریز شد

یارانه دی ماه واریز شد