مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 05:002024-01-17بين الملل

روایت رسانه صهیونیست از دیدار نومیدکننده نماینده بایدن با نتانیاهو


یک شبکه صهیونیستی گزارش داد که نماینده آمریکا در امور بشردوستانه برای غزه، در دیدار با نخست وزیر و مقام های نظامی تل آویو خواستار افزایش ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه شد اما آنها این درخواست را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شبکه کان بامداد چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که دیوید ساترفیلد نماینده دولت آمریکا در امور بشردوستانه برای نوار غزه، دیداری ناامیدکننده با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی داشت.

کان در این گزارش توضیح داد که ساترفیلد در این دیدار خواستار افزایش ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه شد اما نتانیاهو و دیگر مقام های نظامی این درخواست را رد کردند.

طبق این گزارش، ساترفیلد نگرانی آمریکا درباره وخیم تر شدن بحران انسانی در نوار غزه را به کابینه تل آویو اطلاع داد اما نتانیاهو مدعی شد که هیچ بحران انسانی در این منطقه وجود ندارد.

وی اما با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان های بشردوستانه، تاکید کرد که باز بودن چند مغازه و فروشگاه در نوار غزه، دلیلی بر پایدار بودن وضعیت انسانی در این منطقه نیست و کل جمعیت این منطقه در بحران ناامنی غذایی هستند.

با گذشت 102 روز از آغاز جنگ، شمار شهدای فلسطینی به بیش از 24 هزار شهید رسیده که 10 هزار و 400 نفر از قربانیان، کودک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رسانه صهیونیست از دیدار نومیدکننده نماینده بایدن با نتانیاهو

روایت رسانه صهیونیست از دیدار نومیدکننده نماینده بایدن با نتانیاهو