مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:152024-01-02سياسي

سی و ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک ‎های مؤمنانه با توزیع 3000 بسته معیشتی، آزادی 12 زندانی و افتتاح 30پروژه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک ‎های مؤمنانه با توزیع 3000 بسته معیشتی، آزادی 12 زندانی و افتتاح 30پروژه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام 12 دی ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و به همین مناسبت 150 سری جهیزیه کامل به نو عروسان نیازمند استان اهدا می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش 3000 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان های استان که قبلا در بانک اطلاعاتی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ثبت نام شده اند، توزیع می شود.

سردار اکبری گفت: همچنین 30 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در سطح استان افتتاح می شود و تعداد 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سی و ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد