مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:562024-01-06اقتصادي

تعطیلی یک کارخانه تولید مواد غذایی در خلیل آباد


رییس اداره صنعت معدن و تجارت خلیل آباد از تعطیل شدن یک کارخانه مواد غدایی در شهرستان خلیل آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، رضا عطار با بیان اینکه کارخانه تولید ماکارونی خلیل آباد سابقه بیش از 30 ساله دارد اظهار کرد: این کارخانه به علت عدم بازار مناسب تعطیل و قصد فعالیت در حوزه ای غیر از مواد غذایی را دارد که فعلا مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی افزود: این اداره از ابتدای امسال با صدور 7 جواز تاسیس، فرصت شغلی 230 نفر را فراهم کرده که همه تلاش فرماندار واین اداره فعال سازی واحد های صنعتی در شهرستان است.

رییس اداره صمت در خلیل آباد با اشاره به اینکه از 2100 واحد صنفی دراین شهرستان 1985 واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند، افزود: اتاق اصناف شهرستان پیگیر است تا واحد های بدون پروانه که شناسایی شده هستند، مجوز خود را دریافت کنند.

عطار موقعیت خلیل آباد را بر پایه کشاورزی و باغداری ذکر کرد و افزود: در چند سال اخیر که وضعیت خشکسالی در منطقه حاکم است، تولید محصولات کشاورزی و باغی با کاهش شدیدی مواجه است که یکی از راه های کسب درآمد و اشتغال در کنار کار کشاورزی می تواند صنعت باشد که در این راستا پیگیر هستیم جایگاه صنعت شهرستان با حضور سرمایه گذاران در حوزه معادن و فرآورده های محصولات شهرستان از جمله در حوزه انگور وکشمش بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک کارخانه تولید مواد غذایی در خلیل آباد

تعطیلی یک کارخانه تولید مواد غذایی در خلیل آباد