مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:402024-01-08سياسي

امیر عبداللهیان : صهیونیست ها از اصحاب رسانه نفرت دارند


حسین امیر عبدللهیان دوشنبه شب در ایکس نوشت: با گذشت بیش از سه ماه از جنگ ظالمانه علیه غزه مقاوم 111 نفر از خبرنگاران و تصویربرداران به شهادت رسیدند که این آمار هولناک در طول تاریخ بی سابقه است.

- حسین امیر عبدللهیان دوشنبه شب در ایکس نوشت: با گذشت بیش از سه ماه از جنگ ظالمانه علیه غزه مقاوم 111 نفر از خبرنگاران و تصویربرداران به شهادت رسیدند که این آمار هولناک در طول تاریخ بی سابقه است.

وزیر امور خارجه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای اصحاب رسانه در جنگ غزه تصریح کرد: صهیونیست ها به شدت از آگاهی و قضاوت جهانیان وحشت دارند و این عامل اصلی نفرت و کینه این رژیم جنایتکار نسبت به اصحاب رسانه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبدللهیان دوشنبه شب در ایکس نوشت: با گذشت بیش از سه ماه از جنگ ظالمانه علیه غزه مقاوم 111 نفر از خبرنگاران و تصویربرداران به شهادت رسیدند که این آمار هولناک در طول تاریخ بی سابقه است.

  وی افزود: صهیونیست ها به شدت از آگاهی و قضاوت جهانیان وحشت دارند و این عامل اصلی نفرت و کینه این رژیم جنایتکار نسبت به اصحاب رسانه است.

  امیرعبداللهیان تصریح کرد: ضمن ادای احترام به روح بلند شهدای اصحاب رسانه به آقای وائل الدحدوح خبرنگار قهرمان فلسطینی تسلیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان : صهیونیست ها از اصحاب رسانه نفرت دارند

امیر عبداللهیان : صهیونیست ها از اصحاب رسانه نفرت دارند