مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:502024-01-14سياسي

سراب های صحنه ساماندهی می شوند


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان صحنه از آماده سازی و ساماندهی سراب های این شهرستان برای ایام نوروز خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان صحنه از آماده سازی و ساماندهی سراب های این شهرستان برای ایام نوروز خبرداد.

سعید بروشان در گفت و گو با ایسنا، از تشکیل اولین ستاد خدمات سفر این شهرستان با حضور فرماندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به فاصله زمانی حدود دو ماهه تا ایام نوروز، مقرر شد اقدامات لازم برای میزبانی مطلوب از مسافرین نوروزی را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های بسیار مهم گردشگری باغ شهرِ صحنه، وجود سراب های متعدد در این شهرستان است که آن را به شهر سراب ها معروف کرده است.

رییس میراث فرهنگی شهرستان صحنه از سراب دربند، گروس، سیریجان، دستجرده و بیدسرخ به عنوان مهمترین سراب های این شهرستان نام برد و افزود: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت این سراب ها برای جذب بیشتر گردشگران استفاده کنیم، مقرر شده زیرساخت های گردشگری مورد نیاز در این اماکن ایجاد شود.

وی تصریح کرد: البته در سالهای گذشته زیرساخت های خوبی در سراب دربند ایجاد شده و این موضوع باعث شده تا در حال حاضر به قطب گردشگری این شهرستان تبدیل شود، بگونه ای که در ایام تعطیلات و تابستان تا حدود 12 هزار گردشگر را در روز پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب های صحنه ساماندهی می شوند

سراب های صحنه ساماندهی می شوند