مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:002024-01-12اجتماعي

جلوگیری از یخ زدگی 600 کیلومتر از راه های ملایر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: با ورود سامانه بارشی از دیروز تاکنون 600 کیلومتر باند نمک پاشی با استفاده از 250 تن مخلوط ماسه نمک برای جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده انجام شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: با ورود سامانه بارشی از دیروز تاکنون 600 کیلومتر باند نمک پاشی با استفاده از 250 تن مخلوط ماسه نمک برای جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده انجام شده است.

هاشم اسکندریان در گفت وگو با ایسنا، افزود: بازگشایی 910 کیلومتر طول راه های شهرستان در قالب پنج اکیپ راهدارخانه های زاغه، مرکزی، آورزمان، زنگنه و یونس با 33 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک راهداری و 60 نفر نیروی راهدار و با استفاده از 10 هزار تن مخلوط ماسه نمک در طول طرح راهداری زمستانی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: با تلاش راهداران در حال حاضر تردد و عبور و مرور به صورت روان در سطح محورهای مواصلاتی جریان دارد اما با توجه به خیسی سطح محورها به ویژه در بارش اول و لغزنده بودن سطح آسفالت از رانندگان تقاضامندیم با رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئن رانندگی کرده و قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن و همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس و غذا و نوشیدنی گرم اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از یخ زدگی 600 کیلومتر از راه های ملایر

جلوگیری از یخ زدگی 600 کیلومتر از راه های ملایر