مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:152024-01-15اقتصادي

خیرین در غنی تر کردن منابع کتابخانه های عمومی موثرند


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: کمک خیرین در ارتقا کتابخانه ها و غنی تر کردن منابع برای استفاده مردم موثر است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: کمک خیرین در ارتقا کتابخانه ها و غنی تر کردن منابع برای استفاده مردم موثر است.

یاسر روحانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت کتابخانه درحال ساخت شهر آب بر، اظهار کرد: پروژه کتابخانه شهر آب بر در حال کار بوده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: کارهای اساسی کتابخانه پایان یافته و ریزه کاری های آن باقی مانده است، اگر بودجه لازم به این پروژه اختصاص یابد کتابخانه جدید شهر آب بر در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

این مسئول درباره منابع کتابخانه ای در شهرستان طارم نیز تصریح کرد: در 5 باب کتابخانه ( 1 باب کتابخانه سیار و 4 باب کتابخانه شهری و روستایی) شهرستان حدود 80 هزار جلد کتاب وجود دارد که درحال استفاده است، باتوجه به جمعیت شهرستان تقریبا به ازای هر فرد یک و نیم جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان وجود دارد.

روحانی با بیان اینکه با افتتاح کتابخانه جدید، تخصیص منابع و کمک خیرین این آمار را به دو جلد خواهیم رساند که قابل قبول است و نیازهای شهرستان را برطرف می کند، ادامه داد: کمک خیرین در ارتقا منابع کتابخانه ای و غنی تر کردن منابع برای استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در غنی تر کردن منابع کتابخانه های عمومی موثرند

خیرین در غنی تر کردن منابع کتابخانه های عمومی موثرند