مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01سياسي

کنعانی: آژانس از سیاست زدگی پرهیز کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی یاد و نام این شهید .

- سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: آژانس و مدیر کل آن اقدامات حرفه ای خود را دنبال و از سیاست زدگی پرهیز کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی یاد و نام این شهید گرانقدر را گرامی بدارم و به روح بلند آن شهید والا مقام درود و سلام بفرستم و ادای احترام کنم.

شهید سلیمانی در بین ما نیست اندیشه ها و مرام و مکتب شهید سلیمانی برقرار است و اندیشه او در منطقه تکثیر شده و نرم افزار مقاومت که آن شهید گرانقدر تولید و ترویج کرد، باقی است اندیشه مقاومت هر روز جان تازه ای به خود می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین یاد و خاطره شهید گرانقدر همرزم شهید سلیمانی را در طول سالیان طولانی در منطقه شهید والا مقام سید رضی موسوی را گرامی می دارم و یک بار دیگر اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: آژانس از سیاست زدگی پرهیز کند

کنعانی: آژانس از سیاست زدگی پرهیز کند