مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:102024-01-09سياسي

کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در سال 1401


با ارزیابی اشراف فرماندهی فراجا از وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با کسب رتبه برتر به عنوان رده موفق و برتر در سال 1401 برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با ارزیابی اشراف فرماندهی فراجا از وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با کسب رتبه برتر به عنوان رده موفق و برتر در سال 1401 برگزیده شد.

به همین منظور سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیری از زحمات سرهنگ کاظمی قدردانی نمود.

در قسمتی از این پیام آمده است: فرمانده محترم انتظامی شهرستان قشم جناب سرهنگ کارآگاه مهراب کاظمی به فضل الهی برابر ارزیابی اشراف فرماندهی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان ها، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به عنوان رده موفق و برتر در سال 1401 برگزیده شده است.

ضمن تبریک کسب این موفقیت که موید مدیریت و تلاش موثر جناب عالی و همکاران گرامیتان در انجام وظایف محوله بوده است، مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما به نمایندگی از همه ی مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه با اهداء این لوح ابراز داشته و انتظار است با برنامه ریزی مناسب و شناسایی و بهره گیری از همه قابلیت ها و ظرفیت های موجود درون و برون سازمانی و اقدام های جهادی در جهت اجرا و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در سال 1401

کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در سال 1401