مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:152023-12-23حوادث

سارق شیرآلات برنجی و مالخر در غرب تهران دستگیر شد


مدیر مجموعه فرهنگیان به مأموران مراجعه کرد و گفت که چند روز قبل منزل ایشان مورد سرقت قرار گرفته و تعداد 360 عدد شیرآلات برنجی به ارزش یک میلیارد ریال به سرقت رفته است و با بازبینی دوربین های مداربسته ساختمان چهره سارق را شناسایی کرده اند و امروز سارق را .

- مدیر مجموعه فرهنگیان به مأموران مراجعه کرد و گفت که چند روز قبل منزل ایشان مورد سرقت قرار گرفته و تعداد 360 عدد شیرآلات برنجی به ارزش یک میلیارد ریال به سرقت رفته است و با بازبینی دوربین های مداربسته ساختمان چهره سارق را شناسایی کرده اند و امروز سارق را در داخل مشاعات ساختمان مشاهده کرده اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق اماکن دولتی که از مجموعه های آموزش و پرورش غرب تهران سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان به سامانه 110 در خصوص حضور سارق در محل بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری 140 باغ فیض به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض حضور مأموران مدیر مجموعه فرهنگیان به مأموران مراجعه کرد افزود: وی اظهار داشت که چند روز قبل منزل ایشان مورد سرقت قرار گرفته و تعداد 360 عدد شیرآلات برنجی به ارزش یک میلیارد ریال به سرقت رفته است و با بازبینی دوربین های مداربسته ساختمان چهره سارق را شناسایی کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق شیرآلات برنجی و مالخر در غرب تهران دستگیر شد

سارق شیرآلات برنجی و مالخر در غرب تهران دستگیر شد