مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:402023-12-30ورزشي

منابع مالی مورد نیاز ورزشگاه پردیسان تامین خواهد شد


استاندار قم با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه ورزشگاه 4 هزار و 500 نفری پردیسان، از قول کیومرث هاشمی برای تامین بودجه تکمیل ورزشگاه خبرداد.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه ورزشگاه 4 هزار و 500 نفری پردیسان، از قول کیومرث هاشمی برای تامین بودجه تکمیل ورزشگاه خبرداد.

سیدمحمد آقامیریشنبه، 9 دی ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم، اظهار کرد: رفع معضلات حاشیه نشینی با ابزارهای مختلف قابل انجام است و یکی از این مباحث، ایجاد مجتمع های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است؛ زیرا وقتی جوانان در عرصه ورزشی و فرهنگی حضور پیدا کنند می توانند محل زندگی خود را نیز تغییر دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری تصریح کرد: در اولویت بندی های بودجه سکونت گاه های غیر رسمی، باید توجه خاصی به موضوع فرهنگ و فرهنگ سازی در این مناطق انجام داد.

باور داریم که اگر فرهنگ یک منطقه توسعه یابد، شاهد توسعه کاملی در همه بخش ها خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: فرهنگ، تنها در عرصه مذهبی و دینی خلاصه نمی شود بلکه فرهنگ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی می تواند زمینه ساز تحولات گسترده در مناطق مختلف شهری به خصوص مناطق حاشیه نشین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی مورد نیاز ورزشگاه پردیسان تامین خواهد شد

منابع مالی مورد نیاز ورزشگاه پردیسان تامین خواهد شد