مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:252024-01-09بين الملل

برلین: گزارش ها درباره استقرار نیروهای آلمانی در جنوب لبنان صحیح نیست


وزارت خارجه آلمان روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره استقرار نیروهای آلمانی در جنوب لبنان را ناصحیح خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آلمان روز سه شنبه اعلام کرد که گزارش رسانه ها درباره وجود پیشنهادی از سوی اسراییل برای استقرار نیروهای آلمانی در جنوب لبنان صحیح نبوده و برلین هیچ طرحی در این زمینه ندارد.

از ابتدای حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آلمان در کنار آمریکا از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی بوده است.

  اخیرا آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان گفته بود: حماس باید تسلیم شود و حزب الله و حوثی ها هم دیگر به اسراییل حمله نکنند ؛ بائربوک که دولتش بارها در حمایت از اسراییل موضع گرفته، عملیات طوفان الاقصی را تروریستی و باعث رنج غیرقابل تصور مردم در خاورمیانه خواند و گفت که غزه دیگر نباید موجودیت اسراییل را تهدید کند .

اظهارات این مقام ارشد آلمانی در شرایطی مطرح شده که برلین از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر به دفعات حماس را محکوم و صدراعظم آلمان اولاف شولتز هم برای حمایت از اسراییل شخصا به تل آویو سفر کرده است.

همزمان با این مواضع حمایتی برلین از تل آویو، حمله ماه های اخیر پلیس آلمان به مراکز اسلامی در این کشور و ممنوع کردن تظاهرات حمایتی از فلسطین خبرساز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین: گزارش ها درباره استقرار نیروهای آلمانی در جنوب لبنان صحیح نیست

برلین: گزارش ها درباره استقرار نیروهای آلمانی در جنوب لبنان صحیح نیست