مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:302024-01-01سياسي

خشکسالی مهمترین بحران در استان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد علی ملک زاده، مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی با اشاره به اینکه دستگاه ها مسئولیت هایی در حوزه مدیریت بحران دارند، - مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: از 36 بحران طبیعی که در کشور رخ می دهد، 16 مورد استان یزد را نیز در معرض تهدید قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد علی ملک زاده، مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی با اشاره به اینکه دستگاه ها مسئولیت هایی در حوزه مدیریت بحران دارند، گفت: ایجاد هماهنگی میان دستگاه ها در زمان بروز بحران ها یکی از وظایف اصلی مدیریت بحران استانداری به شمار می رود.

وی با بیان اینکه کشور ایران و استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی با بحران های بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، عنوان کرد: استان یزد در تمام فصول سال با تهدیدات و مخاطرات طبیعی مواجه است.

ملک زاده یادآور شد: از 36 بحرانی که در کشور وجود دارد، 17 مورد استان را تهدید می کند و خشکسالی مهمترین بحران استان یزد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی مهمترین بحران در استان یزد

خشکسالی مهمترین بحران در استان یزد