موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:502023-12-30سياسي

هوای نفس شعله فتنه 88 را برافروخته کرد


استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: سال 88 هوای نفس شعله را برافروخته کرد، 14 سال پیش این فتنه رخ داد و این جریان حتما باید برای نسل نو بازخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مصطفی هادوی نژاد صبح امروز در اجتماع مردم این شهر به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: سال 88 هوای نفس شعله را برافروخته کرد و از درون فتنه ایجاد شد.

وی عنوان کرد: 14 سال پیش این فتنه رخ داد و این جریان حتما باید برای نسل نو بازخوانی شود و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری شود.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان داشت: انتخابات در کشور ما ریشه در مردم سالاری دینی دارد.

پدیده نو و مترقی که هیچ مدل مشابهی نداشته است.

وی اضافه کرد: دو بلوک شرق و غرب که یکی متلاشی شد و دیگری هم که نفس های آخرش را می کشد، یک رقیب بزرگی مقابل خودشان دیدند و سالها برما گذشت و فتنه ها کردند.

وی اضافه کرد: اما جمهوری اسلامی انقلابی یگانه در دنیاست که اصل خودش را به رای عمومی گذاشت و تقریبا هرسال انتخابات داشتیم حتی در سخت ترین شرایط نظام یعنی در جنگ تحمیلی انتخابات متوقف نشدند.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 دشمن در فتنه برنامه ریزی کرد که قدم اول مردم شرکت نکنند، قدم دوم اگر شرکت کردند کسی انتخاب شود که باب طبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای نفس شعله فتنه 88 را برافروخته کرد

هوای نفس شعله فتنه 88 را برافروخته کرد