مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:252023-12-24اقتصادي

بازنگری طرح جامع سه شهر همدان در مرحله تایید


معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بازنگری طرح جامع سه شهر استان همدان در مرحله تایید شورای عالی معماری و شهرسازی خبر داد.

- علی عباسیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تمام شهرهای استان دارای طرح جامع هستند اظهار کرد: در حال حاضر طرح های شهر همدان، تویسرکان و اسدآباد در مرحله تایید شورای عالی معماری و شهرسازی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هر10 سال در صورت پر شدن سقف جمعیتی شهرها، بازنگری طرح های آنها انجام می شود گفت: 9 شهر استان در حال انعقاد قرارداد طرح جامع با مشاوران هستند که تا پایان سال قرارداد این شهرها منعقد می شود.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه وظایف کلی این معاونت، سیاست گذاری در بخش شهری و راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری است خاطرنشان کرد: قوانین مربوطه و طرح های شهرسازی و معماری، عمران شهری و طرح های شهری از وظایف این حوزه است.

وی گفت: از دیگر وظایف این حوزه راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح های توسعه و عمران(جامع) ناحیه، مجموعه های شهری و جامع شهری، طرح های تفصیلی، طرح های معماری و طراحی شهری، طرح های ویژه، شهرک ها و شهرهای جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح جامع سه شهر همدان در مرحله تایید

بازنگری طرح جامع سه شهر همدان در مرحله تایید