مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:052024-01-11بين الملل

برنامه ریزی های ترامپ برای ورود مجددش به کاخ سفید


ترامپ می گوید حتی معاونش را هم برای دوره جدید ریاست جمهوری در کاخ سفید انتخاب کرده و تعهد به ناتو را مشروط به رفتارهای اروپا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا  و نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور از همین حالا خود را برنده انتخابات عنوان کرده و گفته است که حتی معاونش را هم انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، ترامپ در باب مواضع خود در قبال ناتو نیز میزان تعهد خود به پیمان آتلانتیک شمالی را مشروط به نحوه رفتارهای اروپا دانسته و عنوان کرده ماندنش در این پیمان به این موضوع بستگی دارد.

ترامپ در جمع شماری از حامیانش در ایالت جمهوری خواه آیووا عنوان کرد: من واقعا نمی توانم در این مورد حرفی به شما بزنم اما می دانم که چه کسی را به عنوان معاون خود انتخابات کنم.

وی همچنین در پاسخ به یکی از سوالات در باب ترمیم و بهبود روابطش با رقبایش در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم عنوان کرد قطعا این کار را انجام خواهم داد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد ترامپ بر روی دو گزینه الیز استفنیک یکی از متحدانش در مجلس نمایندگان آمریکا و یا همچنین نیکی هیلی رقیب انتخاباتی اش که از سال 2017 تا 2018 در دوره ریاست جمهوری وی سفیر آمریکا در سازمان ملل بود، جهت انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های ترامپ برای ورود مجددش به کاخ سفید

برنامه ریزی های ترامپ برای ورود مجددش به کاخ سفید