مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:502024-01-07اقتصادي

ناکام ترین جنگنده های جهان که تبدیل به آهن قراضه شدند(+عکس)


در طول سال ها، چندین ایده و طرح مفهومی برای ساخت جت های جنگنده مطرح شد که هرگز منتهی به تولید نشدند.

- ناکام ترین جنگنده های جهان که تبدیل به آهن قراضه شدند(+عکس) در طول سال ها، چندین ایده و طرح مفهومی برای ساخت جت های جنگنده مطرح شد که هرگز منتهی به تولید نشدند.

طراحی و تولید یک هواپیمای جنگنده جدید، سالها طول می کشد و مراحل مختلفی از جمله طراحی، پروتوتایپ های مختلف و مراحل آزمایشی را شامل می شود.

با این حال، همه هواپیماهایی که از مرحله طراحی روی کاغذ فراتر رفته و وارد مرحله آزمایش می شوند هم درنهایت به تولید انبوه نرسیده و تبدیل به ستون های اصلی نیروهای هوایی جهان نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در این راستا می توان از چندین نمونه هواپیما در طول تاریخ ارتش آمریکا نام برد که با وجود تلاش های فراوان برای تولید یک جت جنگنده، تمام این تلاش ها به بن بست و ناکامی منجر شدند.

نکته جالب توجه اینجاست که دلیل همه این ناکامی ها، اشتباهات تجاری یکسان نیست و برخی از این جنگنده ها به دلیل مهندسی ناقص وارد عرصه تولید نشدندو برخی دیگر ممکن است به دلیل تغییر در منافع استراتژیک به تولید انبوه نرسند.

درهر حال، دلیلش هرچه که باشد، می توان از چندین مدل هواپیمای جت جنگنده نام برد که هرگز از پتانسیل کامل آنها استفاده نشد و به انبوهی از فلزات قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ترین جنگنده های جهان که تبدیل به آهن قراضه شدند(+عکس)

ناکام ترین جنگنده های جهان که تبدیل به آهن قراضه شدند(+عکس)