مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 07:302023-12-28اقتصادي

1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب مصوب شد


در دور اول سفر رییس جمهور به گلستان، برای تکمیل سد نرماب هزار میلیارد تومان مصوب شد و در سفر دوم هم هزار و 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان شاهد مصوباتی هستیم که عمدتاً تمرکزش بر تکمیل کارها است.

استاندار گلستان افزود: معاون اجرایی رییس جمهور عدد مصوبات را 11 هزار میلیارد تومان را اعلام کرد و برآورد ما این است با 130 طرح و پروژه مصوب که بیشتر تکمیل پروژه های قبلی است این عدد به 13 هزار و 450 میلیارد تومان برسد.

زنگانه ادامه داد: هزار و 200 پروژه نیمه تمام در این دولت به 850 پروژه رسیده است و تا آخر دولت هم این عدد کاهش قابل توجهی خواهد داشت استاندار گلستان گفت: 6 هزار میلیارد تومان مصوبات حوزه وزارت نیرو شامل آبرسانی، برق رسانی و فاضلاب در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: در پروژه های فاضلاب، استان ما، از نظر برخورداری 18 درصد است در حالی که میانگین کشور بالای 52 درصد است.

زنگانه گفت: در حوزه نیرو آب، برق و فاضلاب اقدامات بسیار خوبی را پیش بینی کردیم و نزدیک به 6 هزار و 170 میلیارد تومان مصوبات حوزه وزارت نیرو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب مصوب شد

1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب مصوب شد