مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:352023-12-30حوادث

شرارت های هولناک شیطان ماهی


پلیس مشهد با تیراندازی های هدفمند در حالی یکی از عاملان اصلی وحشت آفرینی با تخریب خودروهای پارک شده معروف به شیطان ماهی را دستگیر کرد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب گریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، هنوز ساعتی از بامداد ششم دی ماه نگذشته بود که پراید نوک مدادی در خیابان زمان (بولوار توس) متوقف شد.

در همین حال دختری جوان از خودرو بیرون آمد تا به منزلشان برود که در همان نزدیکی سکونت داشت؛ اما چند جوان از اهالی محل با مشاهده دختر هم محله ای خود به همراه  دو پسر جوان، ناگهان به طرف پرایدسواران هجوم بردند و به تخریب شیشه جلوی پراید پرداختند.

راننده و سرنشین پراید که وحشت زده و غافلگیر شده بودند، از صحنه درگیری گریختند اما دقایقی بعد دوباره در حالی به محل درگیری بازگشتند که تبر و قمه را بیرون کشیده بودند.

دو جوان پرایدسوار که حال طبیعی نیز نداشتند درحدود ساعت 3 بامداد به سمت خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان حمله ور شدند و تاجایی که توان داشتند شیشه ها و بدنه های خودروها را تخریب کردند.

با سر و صدای وحشتناک شبانه، اهالی محل خواب آلود از خانه هایشان بیرون آمدند و با صحنه های رعب آوری روبه رو شدند که دو جوان شرور رقم می زدند .

مالک یکی از خودروهای پارک شده که وسیله امرار معاش خود را در حال نابودی می دید، سراسیمه و هراسان به همراه همسرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرارت های هولناک شیطان ماهی

شرارت های هولناک شیطان ماهی