مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:552024-01-14اجتماعي

بارش باران در برخی جاده های همدان


 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از بارش خفیف باران در برخی جاده های استان خبر داد و گفت: هم اکنون در گردنه های اسدآباد، - ایسنا/همدان  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از بارش خفیف باران در برخی جاده های استان خبر داد و گفت: هم اکنون در گردنه های اسدآباد، تجرک و زاغه بارش خفیف باران وجود دارد.

جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فعلاً پدیده غالب در محورهای استان بارش باران و مه گرفتگی است، اظهار کرد: همچنین در مقاطعی از گردنه اسدآباد و تجرک شاهد مه گرفتگی هستیم که نیاز است رانندگان با تجهیزات و آمادگی تردد کنند.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان باز و تردد برقرار است، تصریح کرد: از روز چهارشنبه بعدازظهر بارش برف و باران در محورهای شمالی استان آغاز شد و در روز پنجشنبه بارش ها سراسری شد که در این مدت حدود 3200 کیلومتر برف روبی صورت گرفت.

نگاهداری خاطرنشان کرد: 1800 تن ماسه و نمک در جاده های استان پخش شد و هیچ راهی مسدود نگردید البته محورهای روستایی شهرستان ملایر ساعاتی بسته شد که بلافاصله عملیات برف روبی و بازگشایی صورت گرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در برخی جاده های همدان

بارش باران در برخی جاده های همدان