مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:552023-12-24بين الملل

روایت اسیر زن صهیونیست از خوش رفتاری مبارزان قسام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری الجزیره، الموگ گولدشتاین اسیر آزاد شده اسراییلی از خوش رفتاری مبارزان گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش با خود و خانواده اش خبر داده و گفت که آن ها آمادگی داشتند که برای حفاظت از .

- اعضای یک خانواده اسراییلی روایت هایی از خوش رفتاری نیروهای قسام در 5 هفته اسارت شان در غزه بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری الجزیره، الموگ گولدشتاین اسیر آزاد شده اسراییلی از خوش رفتاری مبارزان گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش با خود و خانواده اش خبر داده و گفت که آن ها آمادگی داشتند که برای حفاظت از این زن و سه فرزندش در برابر موشک باران ارتش اسراییل، جان خود را فدا کنند.

این خانواده 4 نفره که به مدت 5 هفته در یکی از ساختمان های غزه در اختیار نیرو های حماس بودند که در جریان توافق تبادل اسرا در روز های آتش بس موقت آزاد شدند.

گولدشتاین به همراه دخترش در گفتگو با شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی تاکید کردند: نیرو های قسام با جان خود از ما در برابر موشک باران محافظت می کردند.

ما برای آن ها بسیار مهم بودیم.

حتی وقتی که از آن ها سوال می کردیم که آیا می خواهند ما را بکشند، پاسخ آن ها این بود که ما تا زمان مرگ، اجازه کشته شدن شما را نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اسیر زن صهیونیست از خوش رفتاری مبارزان قسام

روایت اسیر زن صهیونیست از خوش رفتاری مبارزان قسام