مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 17:252024-01-05اقتصادي

تجلی وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس در نمایشگاه پارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس، نمودی از وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری استان فارس است.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس، نمودی از وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری استان فارس است.

محمدثابت اقلیدی امروز، 15 دی ماه در حاشیه نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه ملی بسیج، توانمندی های گردشگری استان فارس را به منصه ظهور رسانده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز یکی از رویدادهای مهم کشور به شمار می آید.

حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در این نمایشگاه از ویژگی های نمایشگاه است به طوری که با تسهیل گری و فراهم کردن زمینه فعالیت ومشارکت بخش های خصوصی شاهد برگزاری هر چه مطلوب تر این رویداد ملی و بین المللی هستیم.

وی تصریح کرد: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان گردی، جامعه راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران، تشکل های مردم نهاد، انجمن دوستداران میراث فرهنگی و هنرمندان صنایع دستی دست به دست هم دادند و با مشارکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس در نمایشگاه پارس

تجلی وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس در نمایشگاه پارس