مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:302023-12-27اقتصادي

بررسی پرونده 8 واحد تولیدی در کمیسیون ماده 42 استاندارد خوزستان


کمیسیون ماده 42 در سه ماهه سوم سال 1402 در استان خوزستان با حضور معاون رییس دادگستری استان خوزستان برگزار و به پرونده 8 واحد تولیدی رسیدگی شد.

- ایسنا/خوزستان کمیسیون ماده 42 در سه ماهه سوم سال 1402 در استان خوزستان با حضور معاون رییس دادگستری استان خوزستان برگزار و به پرونده 8 واحد تولیدی رسیدگی شد.

با توجه به بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان از واحدهای تولیدکننده در سطح استان، 8 واحد تولیدی که تولید کالای مشمول استاندارد اجباری فاقد گواهینامه و یا مغایر با استاندارد ملی داشته اند به کمیسیون ماده 42 واگذار شدند که پس از بررسی های لازم و ارائه ادله و مستندات وقوع جرم و نیز دفاعیات صورت گرفته توسط مسئولین واحدها، آراء ذیل صادر گردید: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام اداره کل استاندارد خوزستان، سه واحد تولیدی مصالح ساختمانی تا زمان دریافت گواهی استاندارد با همراهی پلیس اماکن پلمب شود.

در خصوص دیگر واحدهای تولیدی با توجه به نظر قاضی کمیسیون ضمن تذکر و اخطار کتبی به این واحدها مقرر شد مسئولین مربوطه ملزم به ارائه تعهد ثبتی مبنی بر عدم تکرار تخلف شوند و نیز نسبت به کنترل تولیدات منطبق با استاندارد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 8 واحد تولیدی در کمیسیون ماده 42 استاندارد خوزستان

بررسی پرونده 8 واحد تولیدی در کمیسیون ماده 42 استاندارد خوزستان