مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:352023-12-30بين الملل

ابتکارعمل جهانی برای پایان دادن به جنگ غزه در سال جدید میلادی


کمپین جهانی برای آتش بس فوری و دائمی در غزه، خواستار تبدیل جشن های سال نو به فرصتی برای فراخوان آتش بس در غزه و اجرای یک رویداد نمادین همزمان با جشن های محلی در سراسر جهان شد.

- کمپین جهانی برای آتش بس فوری و دائمی در غزه، خواستار تبدیل جشن های سال نو به فرصتی برای فراخوان آتش بس در غزه و اجرای یک رویداد نمادین همزمان با جشن های محلی در سراسر جهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمپین جهانی برای آتش بس فوری و دائمی در غزه با صدور بیانیه ای خواستار تبدیل جشن سال نو به فرصتی جهت تصمیم گیری برای آینده ای روشن تر شد.

براساس گزارش الجزیره، در این بیانیه همچنین آمده است: با کشته شدن هزاران غیرنظامی از جمله کشته شدن 10 هزار کودک تنها تصمیم ما در سال جدید درخواست برای برقراری آتش بس دائمی است.

هدف از این کمپین تجمع مردم در سرتاسر جهان برای پیوستن به جشن های محلی خود در شب سال نو، در 31 دسامبر، با هدف درخواست برای برقراری آتش بس فوری و دائمی در غزه است.

در همین راستا، بشری محمد، سخنگوی این کمپین گفت، آتش بس دائمی اولین گام برای پایان دادن به وضعیت اسفناک کنونی و اقدامی ملموس به سوی آینده ای است که جوامع متحمل ضرر بتوانند خود را بازسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکارعمل جهانی برای پایان دادن به جنگ غزه در سال جدید میلادی

ابتکارعمل جهانی برای پایان دادن به جنگ غزه در سال جدید میلادی