مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:152023-12-27بين الملل

کیم جونگ اون: 2023 نقطه عطفی بزرگ در تقویت قدرت کره شمالی است


کیم جونگ اون امروز (چهارشنبه) نشست اصلی حزب حاکم کره شمالی را آغاز کرد و قرار است تصمیمات مهمی را در حوزه سیاستگذاری سال جدید میلادی رونمایی کند.

- کیم جونگ اون امروز (چهارشنبه) نشست اصلی حزب حاکم کره شمالی را آغاز کرد و قرار است تصمیمات مهمی را در حوزه سیاستگذاری سال جدید میلادی رونمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی در سال 2023 و در حالی برگزار می شود که این کشور سیاست های اتمی خود را همچنان ادامه می دهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این نشست که یک روز به طول می انجامد با حضور مقام های دولت و حزب کره شمالی است.

این نشست به منظور بحث و تصمیم گیری در مورد شش موضوع اصلی از جمله سیاست و بودجه سال جاری، بودجه پیشنهادی برای سال 2024 و تقویت رهبری حزب برگزار می شود.

در این نشست، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی سال 2023 را سال تغییرات بزرگ خواند و پیشرفت های کشور را در زمینه های مختلف از جمله نظامی، اقتصادی، علمی و بهداشت عمومی تحسین کرد.

کیم جونگ اون گفت: سال 2023 که تقریباً به پایان رسیده، سالی بود که نقطه عطف بزرگ و مهمی برای توسعه، تقویت و نشان دادن قدرت کشور رقم زد.

وی همچنین گزارش دقیقی از شاخص های اقتصاد ملی و سیاست های حزب و دولت ارائه داد و توسعه تسلیحات جدید استراتژیک را به عنوان یک ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون: 2023 نقطه عطفی بزرگ در تقویت قدرت کره شمالی است

کیم جونگ اون: 2023 نقطه عطفی بزرگ در تقویت قدرت کره شمالی است