مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:552024-01-20اجتماعي

نقش پررنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست


در نشست مشترک ادارات کل حفاظت محیط زیست فارس و منابع طبیعی با سازمان های مردم نهاد در هفته هوای پاک، بر نقش پر رنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست تاکید شد.

- در نشست مشترک ادارات محیط زیست و منابع طبیعی فارس مطرح شد؛ نقش پررنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست ایسنا/فارس در نشست مشترک ادارات کل حفاظت محیط زیست فارس و منابع طبیعی با سازمان های مردم نهاد در هفته هوای پاک، بر نقش پر رنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست تاکید شد.

در دومین روز از هفته هوای پاک با شعار هوای پاک توسعه و توانمندسازی حمل و نقل عمومی ، اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اقدام به برگزاری نشستی مشترک با مدیران و مسوولان منابع طبیعی و سازمان های مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیستی استان کرد.

مدیرکل محیط زیست استان، ضمن تشکر از حضور پررنگ تشکل های مردم نهاد و خیر مقدم به مدیران و مسئولان منابع طبیعی استان با تبریک کسب عنوان پایتخت محیط زیستی قاره آسیا برای شهر شیراز در مجمع شهرداران آسیایی، این سرآمدی را مرهون تلاش ها و زحمات مجموعه ای از دستگاه های دولتی و غیر دولتی و فعالان محیط زیست دانسته و از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری شیراز به دلیل تلاش های وافر در نام نویسی و ارائه مستندات و در زمینه مدیریت پسماند، نوسازی و بهسازی حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست

نقش پررنگ تشکل های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست