مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 07:462023-12-28اجتماعي

فعالیت 25 پایگاه زمستانی امدادونجات هلال احمر در آذربایجا ن غربی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح ملی امدادونجات زمستانی در استان با 25 پایگاه ثابت و موقت درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: بیش از 500 ثوب البسه گرم زمستانی، اقلام کمک های اولیه، دارویی و جیره غذایی، به منظور استفاده نیروهای عملیاتی در پایگاه های امداد و نجات سراسر استان توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارندگی های اخیر توسط سازمان هواشناسی کشور و شروع فصل سرما و همچنین لزوم حفظ آمادگی بیش از پیش نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه های امدادونجات اقدام به توزیع کردیم.

محبوبی تصریح کرد: این کار به منظور تسریع در امر امدادرسانی و پاسخ به موقع و سریع به آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای احتمالی انجام شد.

وی اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات زمستانی استان در سالجاری به مدت سه ماه از 20 آذرماه به صورت شبانه روز توسط 25 پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستان، واکنش سریع و امداد هوایی اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در قالب این طرح بیش از 18هزار نفر به روز نجاتگر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی به همراه یک هزار 170 دستگاه به روز خودروی نجات، 1620 دستگاه به روز خودروی امدادی به همراه 1800 دستگاه به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 پایگاه زمستانی امدادونجات هلال احمر در آذربایجا ن غربی

فعالیت 25 پایگاه زمستانی امدادونجات هلال احمر در آذربایجا ن غربی