مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:352023-12-26سياسي

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید مولا خاتمی اظهار کرد: مسیر حرکت دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس، - یادواره 43 شهید دانشجوی دفاع مقدس و 2 شهید امنیت دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ششم دی ماه از ساعت 8 تا 11 صبح در سالن همایش دانشکده فنی شهید منتظری مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید مولا خاتمی اظهار کرد: مسیر حرکت دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای علمی، شهدای سلامت و شهدای امنیت است و مسیر فرهنگی دانشگاه به سمت جهاد تبیین و جهاد علمی می باشد.

وی گفت: همزمان با اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در این دانشکده و در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها شهیدحاج قاسم سلیمانی، سالروز شهدای غواص، روز بصیرت و مقاومت و در سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا یادآوره شهدا برگزار می شود.

خاتمی ادامه داد: با حضور خانواده شهدای دانشجوی دفاع مقدس و امنیت این دانشکده و همچنین خانواده دلاور مرد خلیج فارس، شهید نادر مهدوی، با حضور  عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و با سخنرانی محمد صادق کوشکی، دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افتتاح می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی