مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:202023-12-31اقتصادي

از شایعه مالیاتی تا لزوم ثبت معاملات سکه و طلا در سامانه جامع تجارت


مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه طلافروشان ملزم به انجام امور در سامانه جامع تجارت هستند، گفت: بیش از 326 واحد صنفی طلا و جواهر گیلان هم اکنون در حال ثبت ورود و خروج فعالیت خود در سامانه جامع تجارت هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه طلافروشان ملزم به انجام امور در سامانه جامع تجارت هستند، گفت: بیش از 326 واحد صنفی طلا و جواهر گیلان هم اکنون در حال ثبت ورود و خروج فعالیت خود در سامانه جامع تجارت هستند.

تیمور پورحیدری امروز، 10 دی ماه در نشست با روسای اتحادیه های طلا و جواهر استان گیلان، با اشاره به ثبت معاملات در سامانه جامع تجارت برای فعالان طلا و جواهر، اظهار کرد: در راستای شفافیت امور تجاری گروه های کالایی بخشنامه حوزه طلا و جواهر، کلیه طلافروشان ملزم به انجام امور در سامانه جامع تجارت هستند.

وی با بیان اینکه ضوابط اختصاصی مربوط به فروش، خرید و حمل و نگهداری این گروه کالایی نیز آموزش داده خواهد شد، افزود: به استناد تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت معاملات سکه و طلا و جواهرات به صورت شفاف در سامانه جامع تجارت الزامی شده است و در واقع این طرح می بایست از سال گذشته اجرایی می شد، اما با توجه به شرایط خاص بازار طلا و جواهر مسکوت مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه مالیاتی تا لزوم ثبت معاملات سکه و طلا در سامانه جامع تجارت

از شایعه مالیاتی تا لزوم ثبت معاملات سکه و طلا در سامانه جامع تجارت