مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:352024-01-18اقتصادي

مولدسازی املاک آموزش وپرورش گیلان؛ فرصت یا غفلت؟


اقدامات آموزش وپرورش گیلان پیرامون مولدسازی املاک منجمد و غیر مولد نشان می دهد این مجموعه بزرگ هنوز از فرصت محدود و مغتنم مولدسازی املاک بهره کافی نبرده و به جهت پیشگیری از تضییع سرمایه و اعمال قانونی، - خبرگزاری فارس، رشت، حمیدرضا دنیادیده: مولدسازی؛ فرصتی محدود و مغتنمی است که به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی کمک می کند و می توان از ثروت هایی که با آزادسازی سرمایه های منجمد به دست می آید، موتور اقتصاد جامعه را به حرکت درآورد.

افزایش عرضه زمین، ملک، ساختمان در اقتصاد و تعدیل قیمت ها، کاهش دارایی منجمد دولت به نفع پویایی اقتصاد تنها بخشی از فرصت هایی است که با مولدسازی، محقق می شوند.

مولدسازی اقدام ابتکاری و ثروت آفرین در دولت سیزدهم مولدسازی یکی از اقدامات ابتکاری دولت عمل گرای و فرصت ساز سیزدهم جهت بهره مندی از املاک مازاد و منجمد است که دولت های پیشین نسبت به آن غافل بوده اما رییس دولت فعلی نسبت به اجرای این مهم مؤکداً، دغدغه دارد؛ آیت الله رییسی آخرین بار پیرامون مولدسازی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور که تیرماه امسال برگزار شده بود، گفت که در موضوع مولدسازی دارایی های راکد دولت، گزارش اقدام می خواهد نه آمار تعداد جلسات ! تأکید استاندار گیلان بر تعیین تکلیف و فعال کردن املاک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی املاک آموزش وپرورش گیلان؛ فرصت یا غفلت؟

مولدسازی املاک آموزش وپرورش گیلان؛ فرصت یا غفلت؟