مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:552024-01-02اقتصادي

چهارخطه کوهدشت_زانوگه در انتظار مصوبه سفر ریاست جمهوری


به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان محور کوهدشت_زانوگه به دلیل موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی دارای ترافیک بسیار بالایی بوده و مشخصات جاده فعلی جوابگوی نیاز این حجم از ترافیک نیست، - داریوش اسدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه محور کوهدشت_زانوگه توضیح داد: عملیات اجرایی چهار خطه پروژه کوهدشت_زانوگه به طول 17 کیلومتر سال 1392 شروع شد که 2 کیلومتر آن به انجام رسید.

 به گفته وی به دلیل عدم تامین اعتبار قراردادهای قبلی پیمانکاران خاتمه یافت و پروژه متوقف شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار در شهریور سال جاری 5 کیلومتر از مسیر با مبلغ اولیه 36 میلیارد تومان تحت پیمان قرار گرفت.

اسدزاده عنوان کرد: در حال حاضر پیمانکار عملیات اجرایی را با خاکبرداری و خاکریزی و اجرای روسازی در چند جبهه شروع کرده است.

وی با اشاره به اینکه این محور به دلیل موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی و قرارگیری در مسیر عتبات عالیات دارای ترافیک بسیار بالایی است، گفت: مشخصات و هندسه جاده فعلی (دوخطه) جوابگوی نیاز این حجم از ترافیک نیست، بنابراین با پیگیری استاندار و دستورات مکرر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این محور نیز در زمره پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارخطه کوهدشت_زانوگه در انتظار مصوبه سفر ریاست جمهوری

چهارخطه کوهدشت_زانوگه در انتظار مصوبه سفر ریاست جمهوری