مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:502023-12-30اجتماعي

مهم ترین علل طلاق در کشور چه بوده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه توکلی درباره طرح ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناختی در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی دولتی گفت: - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی گفت: به منظور ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند که بضاعت مالی ندارند، خدمات مشاوره به صورت رایگان ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه توکلی درباره طرح ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناختی در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی دولتی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده از روانشناسان، مشاوران و مراجعین و بمنظور ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناسی، ارتقای سطح دانش و مهارت های مشاوران در دستور کار قرار گرفت.

به همین منظور در ابتدا اولویت های آموزشی تعیین شد و سپس برنامه ریزی آموزشی لازم انجام شد.

وی ادامه داد: در همین رابطه و به منظور بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده توسط مشاوران، در طول سال چندین دوره آموزشی با حضور اساتید بنام و مطرح در سراسر کشور به صورت منطقه ای به مورد اجرا گذاشته می شود.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در باره بیشترین خدماتی که در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی ارائه می شود، تصریح کرد: در این مراکز خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین علل طلاق در کشور چه بوده است؟

مهم ترین علل طلاق در کشور چه بوده است؟